Natt 1

Ja hur ska jag börja?
Jo jag började kl21 istället för 23.
Kaos. Tjej kväll på stan.
Blev lungt vid 12 tiden, sen small det! Folk över allt, och jag i kassan, ( nu vet jag varför jag inte gillar att stå i kassan! ) haha.
Det slutade med att jag först bara sa till ett par killar att sluta. ( de stod och kaxade i mot varandra vid kassan. )
Men jag tröttnade rätt snabbt och gick ut och gick i mellan för att sen kasta ut 5 av dom som höll på!
Deras miner var rätt roliga, en lite tjej på 150 lång kommer i mellan och kastar ut dom. Haha personalen fick sig ett gott skratt:) ja det va min natt.
Väl hemma gick jag ner i tvätt stugan för att hänga tvätten som blev instängd i tvättstugan.
Men fick hjälp av älsklingen så det gick snabbt, sen ut med Lilltjejen gav henne mat. Sen sängen :)

1 sandra nensen:

skriven

Haha ser dig framför mig :P

Liten men tuff passar dig perfekt :)

2 Erika:

skriven

Hej.

Såg först nu att du faktiskt svarat tillbaka om du gilla desginen eller inte.



Kan ta bort hjärtat sen textan förutom ditt namn och ändra till hel vit.



Kontakta mig på hotmailen, så lägger jag in den på din blogg. :)

Kommentera här: