2016 levererar!

Året började med ett extra jobb med en arbetskamrat som jag inte jobbat med på ca 2 år! LillaB har fyllt 1år.
Men i dag hände det två saker som gjorde mig extra jävla lycklig!!!
B ställde sig upp utan någon hjälp och gick några steg och jag fick skriva på ett papper som betyder jätte mycket för mig! Så jävla glad är jag i dag. Dansade även av glädje när jag kom in på Bergvik efteråt. Haha.

Som grädde på moset kom Thomas hem i dag, han har varit borta på kurs i 4 dagar. Men tyvärr på måndag så åker han igen och är borta i två hela veckor i Thailand. Ska bli spännande och se hur vi klarar två veckor själva med dagis, jobb, ready, och vardagen. Ska bli en spännande utmaning. 
Men i helgen ska vi bara va och umgås. 
❤️
Ja en liten uppdatering av vad som hänt, hoppas på att få skriva ännu mer nyheter igen! 
Godnatt 


Kommentera här: