Oj vad tiden går!

Från jag skrev senast så har tiden verkligen flugit fram.. 

i fredags var det ett år sen jag skrev på mina papper på 50%. 
Jag tycker själv att jag har utvecklas extrem mycket under detta år, och mer kommer känner verkligen inte att jag är färdig. 
Speciellt inte på jobbfronten, inte privat heller för den delen!
Men bara den senaste månaden eller två har saker verkligen förändras från att vara nästan nere på bott till att växa och bli helt igen, är självklart en väg att gå men känns hur bra som helst just nu. :) 

Lillkillen har fyllt två!?! Han trivs hur bra som helst på förskolan och utvecklas varje dag, så roligt att få följa honom dagligen och att vara där. 

På tisdag åker jag iväg till Sthlm för en vidare utbildning på jobbet, ska bli sjuk spännande! 
Hittade även en bild på mig själv från den 18 juni och tänkte såg jag verkligen ut så? Ja tydligen!  Haha 
Andra bilden är från förra helgen. 

Kommentera här: