Resa!

Natten var väl helt okej, Jävligt mycket folk ute. Stängde inte fören kl halv 4, min buss skulle gå 05.10 men när vi satt och pratade innan så erbjöd H att köra hem mig och de erbjudandet tar man gärna imot.
Väl hemma  kl .05.15 gick jag ut me Ready sen tittade jag på tv tills kl var halv 6. Sen gick jag och la mig men somnade inte fören efter 6.
Men vaknade snabbt igen av Thomas mobilalarm 06.20, sen igen 07.15 av att Han var jätte låg. (fick hjälpa honom att fixa lite mat och dricka). Sen igen runt 08, (kissnödig). Sen Igen vid 09.30 för då kom Norton, Sen kunde jag inte somna om. Norton skällde, Ready gnällde! så det var bara att gå upp.

Sen runt 11 åkte jag in till stan för att prata me Malin om ledigt, men hon jobbade inte utan de va Mette som jobbade. Men hon var så snäll och gav mig ledigt, och de tackar jag henne stort för. Vet inte om det hade blivit någon resa annars till sthlm. För Biljetterna kostade över 200 kr styck (och eftersom jag har Ready med mig så måste jag boka resarverad plats med djur tilllåtet, och de kostar mer då). Men jag fick ledigt och hittade en tur biljett på måndagen istället på 95kr + 43kr på reserveradplats!

Blev en längre resa än planerat men men det gör inget!
Får äntligen träffa Pappa och min älskling Sam <3 Ska även bo hos syster Madde de första två dagarna! Ska bli kul.


Min helt normala syster ^^,
Min Älskling Sam!

Rebecca Eliasson
1 Tommy:

skriven

Sv: Vad jobbar du med?

2 Tommy:

skriven

SV: Ja .. vad är det för kennlar?

Kommentera här: