hiiii!

Första tandläkar besöket av klarat, bara ett kvar....

Har varit hundvakt under hela helgen, och när jag lämnade lägenheten... Ja, jag kan ju säga att vi fortfarande levde ur kartonger, men när jag kom hem igen så stod Thomas och lagade mat och ingen kartong i i syne.... :O
Blev mycket glatt överraskad.
Och soffan kom i går också mycket glad:)
Allt hände i går...

Men i dag var en bra dag också... började tråkigt me Arbetsförnedringen. Men sen gick jag till mammas jobb
(På kontoret). Satt och pratade me henne ett tag skrev ut mer Cvn och så fick jag samtalet jag väntat :) hiiiiiii!

På Torsdag ska jag och mamma åka till sthlm, träffa syster Madde, och eventuellt hälsa på Pappa lite snabbt också:)
Och så klart hämta mitt paket...






Rebecca Eliasson

1 Annika Ljungberg:

skriven

Härligt vännen!!



Låter riktigt bra detta... Ser fram emot att få träffa ditt paket vid tillfälle...



Kramizar

Kommentera här: